dissabte, 18 de desembre del 2010

Bon NADAL!

Ja a tornat el NADAL als nostres carrers un any més, per recordar-nos que hem de comprar, ser bons i tot això. I passejant pel poble et pots trobar coses ben curioses…

…pobre PapaNoel, quin patiment! Fins i tot hi ha menuts que pregunten, Que li passa, està ahorcat?? ...quin esperit més nadalenc,jeje mires per on mires, tot ple de PapaNoels penjats!!! Els yankis que veneren aquest personatge de barba blanca i vestimentes roges (gracies a la Coca-Cola) i ací el pengem al balcó! Si és què per ací sempre hem segut més de reis mags!jeje


un page alcoià! Com els pages es regisquen també per l´Associació de Sant Jordi, multa grossa segur! no es pot posar un alcoià el trage de la festa en poble alié xè, i massa que ho saben! (morrinya alcoiana com la tenim també nosaltres quan vivim fora!)
O pot ser un socarrat o socarrada, que no tenint prou amb la típica “bandeja” que ens porta el page el dia 5 de mig dia (a Santa Maria, perquè al raval venen els mateixos reis!), reivindica ara, com si d´un “nano” de quaresma es tractara, que es recupere la tradició dels pages paqueters ja perduda a Cocentaina!





i açò que es? Que voleu que vos diga, jo veig un “caragol amb tupé i orelles de extraterrestre”!jajaja o els del Ajuntament son molt originals o jo tinc massa imaginació!




BON NADAL A TOTHOM!!


.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Jajaja, No es que sigues “masa original” amic, eres prou realiste, m'agrada la teva forma d'enfocar el tema, jo no se si em perdut els papers pero els Nadals de la megua infancia que ja està llunyana eren mes Nadals, aui amb tal de provocar el consumisme creèm un ambient artificial amb llums que consumixen una energia que no sobra, comprem còses que no nece-citem i molt mes, però el tren circula rapit i no podem quedar-mos en l'anden. Bons Nadals Paisà.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...