dimecres, 19 d’agost del 2009

Ja estem ací de nou!!

No nia res com unes bones VACANCES després de FESTES!





La semaneta de descans que li dic jo, que es queda curta ..però suficient per a carregar piles!

Encara que enguny descans poc, perquè al ball de platja en platja com si el mar no fora el mateix, no em pogut deixar de afegirli FESTA, i esque no deviem ni voliem pedres les festes dels veins benillobers, ni la fira dels homonims xativins:




Per als que disfruten dels "numerets" de la Retreta de Cocentaina (famosos son ja els dels Cavallets i Creuats) no deuen de pedres "l´Olla" tan particular que celebren a Benilloba.
Allí comencen les Festes amb una desfilada humoristica que no deixa titella amb carabassot, enguany (DIVENDRES, 17-8-2009) no faltava cap:


Michael Jackson revivía del seu ataüt i es multiplicava per a ballar com mai,




...el molt honorable i la Sra. Rita compartien desfilada amb el mismisim sastre del cas Gürtel,






...il cavalieri Berlusconi fent de les seues,
...fins i tot Obama es va presentar a Benilloba per a participar de la desfilada del Aniversari de l´arribada de l´home a la lluna, amb els astronautes que van pegar la primera xafada al satelit, Barras y Estrellas i "els majorets" incluits!jajaja.. que Bo!






I per als sosets que voldrien les Retretes (senyal militar de retirada als quartels, per a esparciment del soldats) fora de tota festa de Moros i Cristians, millor que s´acosten a veure la fira de Xàtiva. Jo em vaig trobar a més d´un socarrat de Cocentaina obrint boca per a la propera fira de Tots Sants.

I bo, de les Festes de Moros i Cristians del meu poble millor en parle més avant i trague saliva, perquè ara se m´ompliría la boca en exces dient-vos que a Cocentaina enguny la ILUSIO NO A ESTAT EN CRISIS NI DE VACANCES i em tornat a fer el impossible: Una de les millors festes a tots els nivells, en menys de 500 festers ...i no per filà, en total. El dia que solventem aquest problema no se que farem ...perque volant ja baixem!


.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...