dissabte, 22 de maig del 2010

Amb música..


Quina sorpresa em vaig emportar ahir quan, al baixar l´Altet, em vaig trobar a la Banda i la nova escultura plantada!

Vos imagineu, ser recibits sempre així, amb la música de Gustavo...
Doncs si, que ahir van inagurar la rotonda de l´Altet dedicada als músics contestans, celebrant el centenari del naixement de Gustavo Pascual Falcó, i es va presentar com toca, amb música!

Ací teniu l´escutura que presidix la rotonda, obra de Luis Ardevinez:
Llàstima que la urbanització de la rotonda no acompanye, ja sabeu que jo la imaginava com una illa verda de vegetació i palmeres, pero l´escultura es molt més agradable a la vista del que jo imaginava, de deveres que em pareix un bon homenatge a tots els musics socarrats, enorabona a Ardevinez pel seu treball!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...